عالم النجم أحمد فتحى
عاوز تعرف صاحبك 1ss110

عالم النجم أحمد فتحى

المنتدى الرسمى للمطرب المصرى أحمـد فتحـى
 
الرئيسيةالتسجيلبحـثالأعضاءدخول

شاطر
 

 عاوز تعرف صاحبك

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
واحد من الناس
فنان مبدع
فنان مبدع
واحد من الناس

ذكر
برج العضو : الثور
الرصيد الرصيد : 418
العمر : 39
العمل : م ق و ض
المزاج : النهاردة تمام
الخبره الخبره : 28/03/2009
النقاط النقاط : 8057

عاوز تعرف صاحبك Empty
مُساهمةموضوع: عاوز تعرف صاحبك   عاوز تعرف صاحبك Orange282010-01-14, 6:57 pm



السلام عليكم ورحمة الله وبركاته




عاوز تعرف صاحبك






الاول لازم تعرف اننا كلنا فينا عيوب ومميزات


يعني كلنا بنجمع بين الصفات المتناقضه


كل شخص جواه جزء من كل الصفات


يعني حتلاقي جواك صفه الكرم والبخل


وحتلاقي الذكاء والغباء والشهامه والنداله


وكل الصفات موجوده بنسب متفاوته


والصفه اللي بتطغي علي باقي الصفات هي دي الصفه المميزه للشخصيه


تعالي بقي طبق الكلام ده علي صحابك


وحدد كل واحد ايه الصفه المسيطره فيه

صاحبك البخيل


تلاقيه دايما اخر واحد يحط ايده في جيبه وانتم قايمين من علي القهو
علشان تحاسبوا القهوجيه




صاحبك الغبي

اخر واحد يضحك علي نكته قالها واحد تاني وتلاقيه بيضحك بصوت عالي



صاحبك المغرور

دايما يتكلم عن انجازاته اللي عملها


ودائم التحدث عن المهارات اللي عنده


ومش عند غيره وتلاقي امكانياته اقل بكتير من طموحاته



صاحبك البكاش


الكذاب نسااي يعني يحكي لك حاجه النهارده


وتاني يوم يحكي لك نفس الحاجه بصوره تانيه خالص




صاحبك الندل

اول واحد يجري لما ابو البنت اللي انت ماشي معاها


يقفشك وانت ماسك ايدها



صاحبك الحقود

قليل الكلام علي وجهه ابتسامه مالهاش ملامح


تزيد الابتسامه دي لما تتمسك في خانه اليك


وانت بتلعب طاوله وهو بيتفرج عليك


صاحبك اللي تصاحبه

هو اللي تلاقيه وقت الضيق


اللي يحب لك الخير


اللي ما يزعلش لما يلاقيك ناجح


اللي ينصحك ويشدك ناحيه الخير والالتزام


اللي يزعل لزعلك ويفرح لفرحك


اللي يرد غيبتك


اللي تحس انه اكتر من اخوك



والمثل الشعبي بيقول

اعرف صاحبك وعلم عليه




يعني يا اما علامه صح او علامه اكس





مش كده ولا ايه؟؟؟




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد الرومانسى
مراقب عام المنتديات
مراقب عام المنتديات
محمد الرومانسى

ذكر
برج العضو : الدلو
الرصيد الرصيد : 3367
العمر : 27
العمل : خدمت الجميع
المزاج : يعني نص ونص
الخبره الخبره : 22/04/2009
النقاط النقاط : 11371

عاوز تعرف صاحبك Empty
مُساهمةموضوع: رد: عاوز تعرف صاحبك   عاوز تعرف صاحبك Orange282010-01-14, 8:09 pm


موضوعك جميل اوي يا واحد من الناس

والموضوع ده هيفدني كتير اوى

جزاك الله كل خير


الاكابر الاحساس محيرة كل الناس

عيون الحقيقة

لمن لا يعرف الحقيقة

_________________
عيون الحقيقة & لمن لا يعرف الحقيقة
عاوز تعرف صاحبك Wlt3fsh
عاوز تعرف صاحبك 1spofpobi
عاوز تعرف صاحبك 041610130449bz9k3516ee24hyoqspl
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بنت من الزمن ده
فنان فعال
فنان فعال
بنت من الزمن ده

انثى
برج العضو : الجوزاء
الرصيد الرصيد : 112
العمر : 28
العمل : حاصله على معهد حاسب
المزاج : بحب الصداقه
الخبره الخبره : 25/12/2009
النقاط النقاط : 7173

عاوز تعرف صاحبك Empty
مُساهمةموضوع: رد: عاوز تعرف صاحبك   عاوز تعرف صاحبك Orange282010-01-14, 8:30 pm


عزيزي واحد من الناس
انت عارف لو عملنا اللى انت بتقول عليه ده وطبقتا الكلام ده على أصحابنا
تبقى مصيبه
لأننا هنلاقيهم كلهم فى الضياع
يارب الأعضاء يكونوا فهمونى

شـــاكرة لك ..


-بأنتظـــار جديدك المميز-

كل الـــــــــــــود
بنت من الزمن ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
واحد من الناس
فنان مبدع
فنان مبدع
واحد من الناس

ذكر
برج العضو : الثور
الرصيد الرصيد : 418
العمر : 39
العمل : م ق و ض
المزاج : النهاردة تمام
الخبره الخبره : 28/03/2009
النقاط النقاط : 8057

عاوز تعرف صاحبك Empty
مُساهمةموضوع: رد: عاوز تعرف صاحبك   عاوز تعرف صاحبك Orange282010-01-14, 11:03 pm


شكرا محمد الرومانسى على الرد

وشكر لبنت من الزمن ده ورد حلو ونورتوا موضوعى المتواضع جدا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
المحاسب
شخصيه هامه
شخصيه هامه
المحاسب

ذكر
برج العضو : الثور
الرصيد الرصيد : 605
العمر : 36
العمل : ممممم
المزاج : رومانسى
الخبره الخبره : 23/03/2009
النقاط النقاط : 8317

عاوز تعرف صاحبك Empty
مُساهمةموضوع: رد: عاوز تعرف صاحبك   عاوز تعرف صاحبك Orange282010-01-16, 6:27 pm

طبعا لازم تلاقى ليك اصحاب من كل النوعيات دى لذاذة الحياة فى كده وموضوع حلو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الساحر
فنان فعال
فنان فعال
الساحر

ذكر
برج العضو : السمك
الرصيد الرصيد : 189
العمر : 29
العمل : قاهر مملكة السحر
المزاج : magic mood
الخبره الخبره : 15/01/2010
النقاط النقاط : 7249

عاوز تعرف صاحبك Empty
مُساهمةموضوع: رد: عاوز تعرف صاحبك   عاوز تعرف صاحبك Orange282010-01-17, 12:07 am

انا عاوز أعرف حاجه الأستاذ المحاسب مبيردش على موضوعات حد خالص فى المنتدى

إشمعنى دخل ورد على الموضوع ده بالذات

وآسف لصاحب الموضوع لتطفلى



قاهر مملكة السحر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
المحاسب
شخصيه هامه
شخصيه هامه
المحاسب

ذكر
برج العضو : الثور
الرصيد الرصيد : 605
العمر : 36
العمل : ممممم
المزاج : رومانسى
الخبره الخبره : 23/03/2009
النقاط النقاط : 8317

عاوز تعرف صاحبك Empty
مُساهمةموضوع: رد: عاوز تعرف صاحبك   عاوز تعرف صاحبك Orange282010-01-17, 6:47 pm

انا عاوز أعرف حاجه الأستاذ المحاسب مبيردش على موضوعات حد خالص فى المنتدى

إشمعنى دخل ورد على الموضوع ده بالذات


اولا انا مش بدخل دايما ولما بدخل واقرا الردود دمى بتحرق كل واحد بيكتب رد ولا يليق بالموضوع ولا حتى بيقرا الموضوع فيه اعضاء بيردوا فى الدقيقة على عشر موضوعات وكاننا فى سابق الدرجات انتم عمركم ما هتكبروا ولا تبقوا منتدى كبير الا بالردود اللائقة والتعليقات الساخنة انا بحس انا داخل اقرا ردود كاتب سنة اولى ابتدائى او اقرا حاجات مكتوبة على عربية ترمس والله حرام بس ربنا يسامح اللى كان السبب واللى بهدل المنتدى كل واحد يروحله يعمله مشرف ويعمله شاى ويقله اية رايك فى المنتدى راى فى المنتدى *********** وحرام كده والله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
إبليس
فنان نشيط
فنان نشيط
إبليس

ذكر
برج العضو : العذراء
الرصيد الرصيد : 205
العمر : 28
العمل : سفير جهنم
المزاج : التحدى
الخبره الخبره : 15/01/2010
النقاط النقاط : 7294

عاوز تعرف صاحبك Empty
مُساهمةموضوع: رد: عاوز تعرف صاحبك   عاوز تعرف صاحبك Orange282010-01-18, 2:56 am

غريبة بدنيا عجيبة كل مقلبعاوز تعرف صاحبك 25a8685th6 وانت طيب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الجـزار
فنان مبدع
فنان مبدع
الجـزار

ذكر
برج العضو : الجدي
الرصيد الرصيد : 458
العمر : 29
العمل : إرهابى
المزاج : خلقنا لنعترض
الخبره الخبره : 15/01/2010
النقاط النقاط : 7455

عاوز تعرف صاحبك Empty
مُساهمةموضوع: رد: عاوز تعرف صاحبك   عاوز تعرف صاحبك Orange282010-01-21, 3:53 am

هو اللي تلاقيه وقت الضيق
اللي يحب لك الخير
اللي ما يزعلش لما يلاقيك ناجح
اللي ينصحك ويشدك ناحيه الخير والالتزام
اللي يزعل لزعلك ويفرح لفرحك
اللي يرد غيبتك
اللي تحس انه اكتر من اخوك
والمثل الشعبي بيقول
اعرف صاحبك وعلم عليه ^(^
يعني يا اما علامه صح او علامه اكس

كلام مظبوط أكيـد , بس قليل اوى اوى دلوقتـى تلاقـى صاحب صحبـة وف المواصفات الحسنه دى


تقبلوا مرورى

ودعونى اعود من حيث اتيت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
عاوز تعرف صاحبك
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
عالم النجم أحمد فتحى :: منتديات الحوار العام :: منتدى سجل الأعضاء-
انتقل الى: