عالم النجم أحمد فتحى
عيون الحقيقة 1ss110

عالم النجم أحمد فتحى

المنتدى الرسمى للمطرب المصرى أحمـد فتحـى
 
الرئيسيةالتسجيلبحـثالأعضاءدخول

شاطر
 

 عيون الحقيقة

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
محمد الرومانسى
مراقب عام المنتديات
مراقب عام المنتديات
محمد الرومانسى

ذكر
برج العضو : الدلو
الرصيد الرصيد : 3367
العمر : 27
العمل : خدمت الجميع
المزاج : يعني نص ونص
الخبره الخبره : 22/04/2009
النقاط النقاط : 11443

عيون الحقيقة Empty
مُساهمةموضوع: عيون الحقيقة   عيون الحقيقة Orange282010-01-05, 6:44 pm


بسم الله الرحمن الرحيم


قال الله تعالى .....

{{{{{ إنا فتحنا لك فتحاً مبينا }}}}}

صدق الله العظيم


اخواتى اعضاء منتدى النجم الفنان أحمــد فتحـى

كلنا نجتهد من اجل الارتقاء بعالم النجم الفنان أحمـد فتحـى الي اعلي درجه ممكن انا نصل اليها بفضل الله تعاله


ومع ذلك نقدم لكم اليوم


من قلم ( محمد الحاوى و محمد الرومانسي )


فكرة ستاكون هي اول موضوع سيهز المنتديات العربيه


وهي عبارة عن <<< عيون الحقيقة >>>


وهذه الفكرة هي عبارة عن منافسه بين الاعضاء


اولا / هنختار كل اسبوع عضوين ( بنت و ولد )


ثانيا / و الشرط الاكبر للمنافسة هو القسم وتقول /


<<<< اقسم بالله العلي العظيم ان اقول الحق والصراحه

ولن اكذب ابدا والرد علي السؤال بكل امانه
>>>>


ملحوظه / قبل اي شي تقسم في الرد بتاعك


ثالثا / العضو الذي نختاره ويغيب عن المنافسه سنعتبره مسحوبا عن المنافسه وسوف يتم تغيره


رابعا / ممنوع مانعا باتا الالفاظ الخارجه عن الادب واحترام الاعضاء

لاننا هنا كلنا اخوة في عالم النجم احمد فتحي


خامسا / الاسئله مفتوحة في شته المجالات


سادسا / الاسئله موجه من


محمد الحاوي

و

محمد الرومانسي

( فقط )


نرجو التثبيت من المدير العام


مع تحياتي

محمد الحاوى / محمد الرومانسي


عيون الحقيقة Moz-screenshotعيون الحقيقة Moz-screenshot-1
عيون الحقيقة I5pjj3pl6

_________________
عيون الحقيقة & لمن لا يعرف الحقيقة
عيون الحقيقة Wlt3fsh
عيون الحقيقة 1spofpobi
عيون الحقيقة 041610130449bz9k3516ee24hyoqspl


عدل سابقا من قبل محمد الرومانسى في 2010-01-05, 7:40 pm عدل 7 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد الحاوى
مشرف سابق
مشرف سابق
محمد الحاوى

ذكر
برج العضو : الدلو
الرصيد الرصيد : 7096
العمر : 26
العمل : طالب ثانوى
المزاج : متقلب
الخبره الخبره : 12/02/2009
النقاط النقاط : 14893

عيون الحقيقة Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيون الحقيقة   عيون الحقيقة Orange282010-01-05, 7:19 pm

انتظرونا يوم الخميس مع اول عضوين

عيون الحقيقة


محمد الحاوى ومحمد الرومانسى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد الرومانسى
مراقب عام المنتديات
مراقب عام المنتديات
محمد الرومانسى

ذكر
برج العضو : الدلو
الرصيد الرصيد : 3367
العمر : 27
العمل : خدمت الجميع
المزاج : يعني نص ونص
الخبره الخبره : 22/04/2009
النقاط النقاط : 11443

عيون الحقيقة Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيون الحقيقة   عيون الحقيقة Orange282010-01-06, 6:57 pm

انشاء الله

نعلن عن اول عضوين غدا الخميس

وهنبدا السبت باذنك انته يارب

مع تحياتي

محمد الرومانسي و محمد الحاوى

_________________
عيون الحقيقة & لمن لا يعرف الحقيقة
عيون الحقيقة Wlt3fsh
عيون الحقيقة 1spofpobi
عيون الحقيقة 041610130449bz9k3516ee24hyoqspl
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شئ غريب
شخصيه هامه
شخصيه هامه
شئ غريب

ذكر
برج العضو : الثور
الرصيد الرصيد : 2339
العمر : 39
العمل : فى مجال الفن
المزاج : متكلف
الخبره الخبره : 08/03/2009
النقاط النقاط : 10264

عيون الحقيقة Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيون الحقيقة   عيون الحقيقة Orange282010-01-06, 8:08 pm

جزاك الله كل خير

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
امير القلوب
فنان جديد
فنان جديد
امير القلوب

ذكر
برج العضو : الجدي
الرصيد الرصيد : 29
العمر : 32
العمل : لاعب كرة
المزاج : رومانسى
الخبره الخبره : 28/11/2009
النقاط النقاط : 7141

عيون الحقيقة Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيون الحقيقة   عيون الحقيقة Orange282010-01-06, 9:46 pm


انشاء الله تكون منافسه جميله

وانا اول من يئيدها

ربنا معاكم يا رومانسي انته والحاوي

بس يا تري مين اول المنافسين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد الحاوى
مشرف سابق
مشرف سابق
محمد الحاوى

ذكر
برج العضو : الدلو
الرصيد الرصيد : 7096
العمر : 26
العمل : طالب ثانوى
المزاج : متقلب
الخبره الخبره : 12/02/2009
النقاط النقاط : 14893

عيون الحقيقة Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيون الحقيقة   عيون الحقيقة Orange282010-01-07, 11:03 pm

العضوين هما

.
.
.
.
.


محمد عبدالسلام رزق / ومدام ريم

وان شاء الله هنبدا يوم السبت القادم

باذن الله


محمد الحاوى و محمد الرومانسى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد الرومانسى
مراقب عام المنتديات
مراقب عام المنتديات
محمد الرومانسى

ذكر
برج العضو : الدلو
الرصيد الرصيد : 3367
العمر : 27
العمل : خدمت الجميع
المزاج : يعني نص ونص
الخبره الخبره : 22/04/2009
النقاط النقاط : 11443

عيون الحقيقة Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيون الحقيقة   عيون الحقيقة Orange282010-01-08, 12:38 am

انشاء الله يا محمد

ونتمني ان تكون المنافسة

منافسة جميلة وشايقة
بين

الاستاذ محمد عبد السلام & مدام ريم

مع تحياتي

محمد الرومانسي & محمد الحاوي

اسرعوا بالدخول

_________________
عيون الحقيقة & لمن لا يعرف الحقيقة
عيون الحقيقة Wlt3fsh
عيون الحقيقة 1spofpobi
عيون الحقيقة 041610130449bz9k3516ee24hyoqspl


عدل سابقا من قبل محمد الرومانسى في 2011-02-10, 2:01 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
صياد الطيور
المدير العام
المدير العام
صياد الطيور

ذكر
برج العضو : العذراء
الرصيد الرصيد : 740
العمر : 37
العمل : خدمتكم
المزاج : متقلب
الخبره الخبره : 29/05/2007
النقاط النقاط : 17778

عيون الحقيقة Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيون الحقيقة   عيون الحقيقة Orange282010-01-08, 2:18 am

تم التثبيت لاهمية الموضوع
وأتمنى أن يلاقى القبول
وربنا يكون فى عون مدام ريم ومحمد عبدالسلام
حياكم الله

_________________
عيون الحقيقة 2043871743497399936
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مشاكل
فنان نشيط
فنان نشيط
مشاكل

انثى
برج العضو : الثور
الرصيد الرصيد : 237
العمر : 29
العمل : فن التجميل
المزاج : شقيه جدا
الخبره الخبره : 01/08/2009
النقاط النقاط : 7710

عيون الحقيقة Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيون الحقيقة   عيون الحقيقة Orange282010-01-08, 2:53 am

شكرا على موضوعك الجميل


emao
مجموعه تختلف عن باقى المجموعات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
إيناس الطحاوى
مشرفة النجم أحمد فتحى
مشرفة النجم أحمد فتحى
إيناس الطحاوى

انثى
برج العضو : الحمل
الرصيد الرصيد : 1137
العمر : 33
الخبره الخبره : 08/02/2008
النقاط النقاط : 9031

عيون الحقيقة Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيون الحقيقة   عيون الحقيقة Orange282010-01-08, 3:28 am

الأكابر الإحساس ومحيره كل الناس

جزاك الله كل خير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مدام ريم
مشرفة الأسره الصغيره
مشرفة الأسره الصغيره
مدام ريم

انثى
برج العضو : السرطان
الرصيد الرصيد : 1430
العمر : 42
العمل : زوجه وأم
المزاج : مستقر
الخبره الخبره : 01/04/2008
النقاط النقاط : 9870

عيون الحقيقة Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيون الحقيقة   عيون الحقيقة Orange282010-01-08, 3:49 am

ربنا يستر وتكون الأسئله فى حدود المعقول

<<<< اقسم بالله العلي العظيم ان اقول الحق والصراحه

ولن اكذب ابدا والرد علي السؤال بكل امانه
>>>>

_________________

عيون الحقيقة A
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد الحاوى
مشرف سابق
مشرف سابق
محمد الحاوى

ذكر
برج العضو : الدلو
الرصيد الرصيد : 7096
العمر : 26
العمل : طالب ثانوى
المزاج : متقلب
الخبره الخبره : 12/02/2009
النقاط النقاط : 14893

عيون الحقيقة Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيون الحقيقة   عيون الحقيقة Orange282010-01-08, 5:54 pm

ان شاء الله المنافسه تكون قويه

بين احسن اثنين ممكن يقدمان

المنافسه القويه و التى سوف نستمتع بها


الاستاذ محمد عبدالسلام رزق عيون الحقيقة Herz مدام ريم

انتظرونا غدا

محمد الحاوى و محمد الرومانسى


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمدعبد السلام رزق
نائب المدير العام
نائب المدير العام
محمدعبد السلام رزق

ذكر
برج العضو : الثور
الرصيد الرصيد : 7873
العمر : 43
العمل : موظف ..وصاحب مكتب لخدمة الكمبيوتر والانتر نت
المزاج : خدمة المنتدى
الخبره الخبره : 08/02/2009
النقاط النقاط : 15446

عيون الحقيقة Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيون الحقيقة   عيون الحقيقة Orange282010-01-09, 2:56 am


شكرا ليكم على الاختيار وانشاء الله انا موجود معاكم وربنا يستر

<<<< اقسم بالله العلي العظيم ان اقول الحق والصراحه

ولن اكذب ابدا والرد علي السؤال بكل امانه >>>>



_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد الحاوى
مشرف سابق
مشرف سابق
محمد الحاوى

ذكر
برج العضو : الدلو
الرصيد الرصيد : 7096
العمر : 26
العمل : طالب ثانوى
المزاج : متقلب
الخبره الخبره : 12/02/2009
النقاط النقاط : 14893

عيون الحقيقة Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيون الحقيقة   عيون الحقيقة Orange282010-01-09, 5:55 pm

سوف نبدا الاسئله

السؤال موجه الى مدام ريم

س / شعورك ايه وانتى فى منافسه بين الاستاذ محمد ؟؟؟؟؟


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مدام ريم
مشرفة الأسره الصغيره
مشرفة الأسره الصغيره
مدام ريم

انثى
برج العضو : السرطان
الرصيد الرصيد : 1430
العمر : 42
العمل : زوجه وأم
المزاج : مستقر
الخبره الخبره : 01/04/2008
النقاط النقاط : 9870

عيون الحقيقة Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيون الحقيقة   عيون الحقيقة Orange282010-01-09, 6:56 pm

ج ـ سعيده جدا طبعا لأن محمد عبدالسلام اكتر إنسان مناسب ليا انه يتحط فى البرنامج بتاعكم معايا

_________________

عيون الحقيقة A
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد الرومانسى
مراقب عام المنتديات
مراقب عام المنتديات
محمد الرومانسى

ذكر
برج العضو : الدلو
الرصيد الرصيد : 3367
العمر : 27
العمل : خدمت الجميع
المزاج : يعني نص ونص
الخبره الخبره : 22/04/2009
النقاط النقاط : 11443

عيون الحقيقة Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيون الحقيقة   عيون الحقيقة Orange282010-01-09, 7:43 pm


السلام عليكم

استاذ محمد عبد السلام

س / اسمك بالتفاصيل وتاريخ ملادك *

* اسواء خبر سمعته في حياتك *

* ما هي التجربه اللي تتمني تكرارها *

* ايه هو اكثر شي بتخشاه *

* ايه الشي اللي بيخليك في منتهي الاحراج *

* ايه الشي اللي بيرعبك *

اخيرا

( تعرف مدام ريم معرفه شخصية بس مش تفهمني غلط

انا اقصد بتكلمه علي تلفون او اي برنامج محادثة )

خلصت اسئلت اليوم

وانتظروا المذيد والمذيد

عيون الحقيقة

لمن لا يعرف الحقيقة

محمد الرومانسي & محمد الحاوي

_________________
عيون الحقيقة & لمن لا يعرف الحقيقة
عيون الحقيقة Wlt3fsh
عيون الحقيقة 1spofpobi
عيون الحقيقة 041610130449bz9k3516ee24hyoqspl


عدل سابقا من قبل محمد الرومانسى في 2010-01-10, 5:48 pm عدل 2 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مصطفى الشاعر
مشرف المنتديات الأدبيه
مشرف المنتديات الأدبيه
مصطفى الشاعر

ذكر
برج العضو : الثور
الرصيد الرصيد : 924
العمر : 31
الخبره الخبره : 12/04/2008
النقاط النقاط : 9089

عيون الحقيقة Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيون الحقيقة   عيون الحقيقة Orange282010-01-10, 2:04 am

الله بجد موضوع هايل وربنا يقويكم ويوفقكم وانا كاتب موضوع فى قسم الخواطر عن الاكابر ادخلو وشوفوه هيعجبكم



وبلاش تقولى تحدى لانك مش قدى

_________________
اتقى الله حيثما كنت ومن يتقى الله يجعل له مخرجا ويرزقه من حيث لا بحتسب
مصـــــــــــــــــــــ الشاعر ـــــــــــــــــــــطفى


عيون الحقيقة EBZ88814
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
امير القلوب
فنان جديد
فنان جديد
امير القلوب

ذكر
برج العضو : الجدي
الرصيد الرصيد : 29
العمر : 32
العمل : لاعب كرة
المزاج : رومانسى
الخبره الخبره : 28/11/2009
النقاط النقاط : 7141

عيون الحقيقة Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيون الحقيقة   عيون الحقيقة Orange282010-01-10, 5:15 pm


بجد موضوع روعه

بس الاستاذ محمد مش دخل ليه

ولا هو مش قادر يرد علي الاسئله المحرجه دي

ربنا معاك يا استاذ محمد انته ومدام ريم

انا عايز من الرومانسي والحاوي طلب

مش تعمله حسابي في البرنامج

انا مش قد الاسئله

دا اذا كان النائب مش راضي يخش اومال انا لو اخترتوني هعمل ايه

جزاكو الله كل خير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد الرومانسى
مراقب عام المنتديات
مراقب عام المنتديات
محمد الرومانسى

ذكر
برج العضو : الدلو
الرصيد الرصيد : 3367
العمر : 27
العمل : خدمت الجميع
المزاج : يعني نص ونص
الخبره الخبره : 22/04/2009
النقاط النقاط : 11443

عيون الحقيقة Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيون الحقيقة   عيون الحقيقة Orange282010-01-10, 11:21 pm

ايه يا جماعه فين الاستاذ محمد

كده مش هينفع خالص

لو مش عايز تخش قول واحنا نشوف عضو تاني

ارجو الدخول في اسرع وقت


_________________
عيون الحقيقة & لمن لا يعرف الحقيقة
عيون الحقيقة Wlt3fsh
عيون الحقيقة 1spofpobi
عيون الحقيقة 041610130449bz9k3516ee24hyoqspl
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حمادة الساهر
مشرف سابق
مشرف سابق
حمادة الساهر

ذكر
برج العضو : الدلو
الرصيد الرصيد : 996
العمر : 28
العمل : طالب
المزاج : انطوائى ورمانسى وميال للفكاهة
الخبره الخبره : 17/03/2008
النقاط النقاط : 9149

عيون الحقيقة Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيون الحقيقة   عيون الحقيقة Orange282010-01-11, 7:24 pm

نايس توبيك يا حاوى انت والرومانسى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سمر
مشرفة عامة على المنتديات
مشرفة عامة على المنتديات
سمر

انثى
برج العضو : الحمل
الرصيد الرصيد : 3249
العمر : 28
العمل : طالبه
المزاج : فوق العادى
الخبره الخبره : 08/02/2008
النقاط النقاط : 11167

عيون الحقيقة Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيون الحقيقة   عيون الحقيقة Orange282010-01-11, 7:29 pm

الموضوع ده هايــــــــــــــــــــــــــــل

واكيد ان شاء الله هييجى عليا الدور بس ياترى مع مين
تقبلوا مرورى

_________________

عيون الحقيقة 72a79dc708
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد الرومانسى
مراقب عام المنتديات
مراقب عام المنتديات
محمد الرومانسى

ذكر
برج العضو : الدلو
الرصيد الرصيد : 3367
العمر : 27
العمل : خدمت الجميع
المزاج : يعني نص ونص
الخبره الخبره : 22/04/2009
النقاط النقاط : 11443

عيون الحقيقة Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيون الحقيقة   عيون الحقيقة Orange282010-01-12, 12:11 am

طبعا اكيد يا سمر

هيجي عليكي الدور وقريب جدا انا بعرفك بس عشان تكوني مستعدا

علي فكرة يا جماعه في قرار اتخزناه بخصوص البرنامج

ان لو مش اكتفينا بالوقت مع العضوين

هنستمر معاهم حتي لو شهر

المهم نوصل للحقيقة يعني

يا استاذ محمد عادي برحتك احنا مش هنغيرك

يعني لو قعد شهر انته مستمر مع مدام ريم

حتي ننتهي من الاسئله واجابتكم


اخوكم / محمد الرومانسي

الدور علي مدام ريم

_________________
عيون الحقيقة & لمن لا يعرف الحقيقة
عيون الحقيقة Wlt3fsh
عيون الحقيقة 1spofpobi
عيون الحقيقة 041610130449bz9k3516ee24hyoqspl
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد الحاوى
مشرف سابق
مشرف سابق
محمد الحاوى

ذكر
برج العضو : الدلو
الرصيد الرصيد : 7096
العمر : 26
العمل : طالب ثانوى
المزاج : متقلب
الخبره الخبره : 12/02/2009
النقاط النقاط : 14893

عيون الحقيقة Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيون الحقيقة   عيون الحقيقة Orange282010-01-12, 12:46 am

فين الاستاذ محمد يا جماعه

برده نمشى وراء المثل الى بقول

الغايب حجته معاه

وزى ما قال الرومانسى اتخذنا قرار

انا والرومانسى نستمر مع الاستاذ محمد لعند ما يدخل

مش كنت اتوقع منك كده خلاص يا استاذ محمد

وطبعا الدور جاى عليكى يا سمر

وعلى كل الاعضاء

مع الحاوى والرومانسى

اتمتع بالتصفح عبر الانترنت

عيون الحقيقه

الحاوى والرومانسى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد الرومانسى
مراقب عام المنتديات
مراقب عام المنتديات
محمد الرومانسى

ذكر
برج العضو : الدلو
الرصيد الرصيد : 3367
العمر : 27
العمل : خدمت الجميع
المزاج : يعني نص ونص
الخبره الخبره : 22/04/2009
النقاط النقاط : 11443

عيون الحقيقة Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيون الحقيقة   عيون الحقيقة Orange282010-01-12, 12:54 am

السلام عليكم

مدام ريم


* س / انتي مين *

* تتوقعي ليه الاستاذ محمد مش دخل *

( * تعرفي استاذ محمد معرفه شخصية او بتكلميه علي تلفون او اي برنامج محادثة * )

* ايه هي اكتر حاجه بتسببلك احراج *


( * مدام ريم لو الاستاذ الفنان أحمـد فتحـى& والاستاذ محمدعبد السلام

في ازمه وبأيدك تخرجي واحد منهم فقد فمن تختاري / خلي بالك السؤال اجباري
* )

كفايه كده انهاردة وانشاء الله انتظروا

المذيد والمذيد


في


عيون الحقيقة

لمن لا يعرف الحقيقة

تقديم

محمد الرومانسي
& محمد الحاوى

_________________
عيون الحقيقة & لمن لا يعرف الحقيقة
عيون الحقيقة Wlt3fsh
عيون الحقيقة 1spofpobi
عيون الحقيقة 041610130449bz9k3516ee24hyoqspl
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمدعبد السلام رزق
نائب المدير العام
نائب المدير العام
محمدعبد السلام رزق

ذكر
برج العضو : الثور
الرصيد الرصيد : 7873
العمر : 43
العمل : موظف ..وصاحب مكتب لخدمة الكمبيوتر والانتر نت
المزاج : خدمة المنتدى
الخبره الخبره : 08/02/2009
النقاط النقاط : 15446

عيون الحقيقة Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيون الحقيقة   عيون الحقيقة Orange282010-01-12, 4:32 am

س / اسمك بالتفاصيل وتاريخ ميلادك *
ج/ محمدعبد السلام رزق احمد تاريخ الميلاد 20/5/1976
* اسواء خبر سمعته في حياتك *
ج موت صديق لية
* ما هي التجربه اللي تتمني تكرارها *
ج/قصة حب قديمة واتمنى ان تدوم
* ايه هو اكثر شي بتخشاه *
ج/ الخوف من الله
* ايه الشي اللي بيخليك في منتهي الاحراج *
ج /عندم اقابل صديق من ايام الدرسة وانا لم افتكر اسمة
* ايه الشي اللي بيرعبك *
طبعا زى ما قولت الخوف من الله

( تعرف مدام ريم معرفه شخصية بس مش تفهمني غلط
ههههههههههههههههههه
انا اقصد بتكلمه علي تلفون او اي برنامج محادثة )
ج/ حقيقى لم يصدفنى التوفيق بان اتحدث معها او اتعرف عليها

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
عيون الحقيقة
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 10انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
عالم النجم أحمد فتحى :: منتديات الحوار العام :: منتدى النقاش الحر-
انتقل الى: