عالم النجم أحمد فتحى
بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟ 1ss110

عالم النجم أحمد فتحى

المنتدى الرسمى للمطرب المصرى أحمـد فتحـى
 
الرئيسيةالتسجيلبحـثالأعضاءدخول

شاطر
 

 بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
المحاسب
شخصيه هامه
شخصيه هامه
المحاسب

ذكر
برج العضو : الثور
الرصيد الرصيد : 605
العمر : 36
العمل : ممممم
المزاج : رومانسى
الخبره الخبره : 23/03/2009
النقاط النقاط : 8315

بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟ Empty
مُساهمةموضوع: بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟   بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟ Orange282009-09-10, 8:22 am


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا النهاردة كنت داخل علشان اقول انى كنت ناقل الجهاز للمكتب ومفيش هناك نت وانى خلاص راجع للمنتدى تانى من جديد زى الاول بس طالما انتوا عزلتنونى من الاشراف يبقى انتم على صح وانا اصلا المفروض كنت اتعزل من زمان بس مش ابقى مشرف سابق ابقى عضو اكرم ليا واشرف وانا اولا فرحان جدا جدا انها جت من المدير لانى كنت هموت واتعزل من زمان بس هيه جت فى وقتها وربنا معاكم وفى تقدم دايما وانا كده اكون قولت الاسباب اللى المدير كان عرفها وانا عن نفسى كفاية موضوعاتى ويارب اكون مش قصرت كتير

المحاسب هيفضل يحب الجميع
ويارب ما يكون حد زعلان منى وسلامى للجميع وكل سنة وانتم طيبين

المحاسب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سمر
مشرفة عامة على المنتديات
مشرفة عامة على المنتديات
سمر

انثى
برج العضو : الحمل
الرصيد الرصيد : 3249
العمر : 28
العمل : طالبه
المزاج : فوق العادى
الخبره الخبره : 08/02/2008
النقاط النقاط : 11093

بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟   بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟ Orange282009-09-10, 8:18 pm

انت متأكد يا محاسب ان صعب حد تانى يملا مكانك

وبعدين هو انت اذا مكنتش مشرف يعنى مترجعش تانى
عموما احنا منتظرين تواجدك بيننا بأى صفه ومتنساش انك لما كنت عضو قبل الإشراف كنت منور جميع الأقسام
اتمنالك التوفيق


والصياد ينظر فى موضوع اسم رتبتك
تقبل مرورى

_________________

بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟ 72a79dc708
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نهى عبدالباقى
شخصيه هامه
شخصيه هامه
نهى عبدالباقى

انثى
برج العضو : القوس
الرصيد الرصيد : 721
العمر : 33
الخبره الخبره : 23/03/2008
النقاط النقاط : 8725

بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟   بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟ Orange282009-09-10, 11:46 pm

كل شئ نصيب يا محاسب ونتا عودتنا انك معطاء فى المنتدى باى صفه
سواء مشرف او عضو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
كرومبو
مشرف الأغانى
مشرف الأغانى
كرومبو

ذكر
برج العضو : الحمل
الرصيد الرصيد : 535
العمر : 39
العمل : عمل ربنا
المزاج : رومانسى
الخبره الخبره : 10/05/2009
النقاط النقاط : 8486

بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟   بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟ Orange282009-09-11, 2:56 am

ياللا يا محاسب ناس بتروح وناس بتيجى

_________________
وإبقوا قابلونى فى الموضوعات التانيه
بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟ Files.php?file=korombo_992246880
بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟ 25z06c6
بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟ 2ibc7qa
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
المحاسب
شخصيه هامه
شخصيه هامه
المحاسب

ذكر
برج العضو : الثور
الرصيد الرصيد : 605
العمر : 36
العمل : ممممم
المزاج : رومانسى
الخبره الخبره : 23/03/2009
النقاط النقاط : 8315

بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟   بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟ Orange282009-09-12, 3:16 am

شكرا يا سمر وانا مش فارقه معايا مشرف ولا عضو ومش شرف قوى ليا انى ابقى نائب مدير اما انى اتعزل ارجع عضو تانى مش مشرف سابق وبعدين انا خرجت من المنتدى لان المدير طلع عنى اشعة لناس اصدقاءه انى داخل باسم كرومبو وانا حلفت ليه انى مش ارضى ادخل بالاسم ده وبعدين المثل بيقول يا كرومبو اذا جاءت ......ذهبت ......وكمل انت ويا رب تعمل ربع اللى انا عملته وده مش تكبر ده تمنى وانا يا كرومبو ولله الحمد خبرتى فى المنتديات تخلينى اعرف ازعل من ايه ومزعلش من اية وبعدين يا عم دى انتى بقيت عضو مميز وانتى ملكش اى نشاط وعايزنى ازعل


المحاسب
شرف ليا انى اتعزل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
كرومبو
مشرف الأغانى
مشرف الأغانى
كرومبو

ذكر
برج العضو : الحمل
الرصيد الرصيد : 535
العمر : 39
العمل : عمل ربنا
المزاج : رومانسى
الخبره الخبره : 10/05/2009
النقاط النقاط : 8486

بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟   بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟ Orange282009-09-12, 3:26 am

يا استاذ المحاسب مهما تغلط فيا انا مش هرد عليك ولو عاوز تشوف نشاطى فى المنتدى ادخل قسم الاغانى اللى بقيت مشرف عليه من غير ما اطلب من كتر نشاطى فيه ولا انت عندك النشاط فى اقسام الحوار بس
على فكره انا موضوعات الحوار دى مالهاش عندى اى اهميه وانا مبحبش غير الأغانى واقسامها وبس
وعموما مع الأيام كل الأعضاء هيتأكدوا ان كرومبو مستحيل يبقى المحاسب لإختلاف العقليات
ومع الوقت الجميع هيعرفوا يعنى ايه عضو اسمه كرومبو سواء كان مشرف او عضو او حتى زائر
وكرومبو هيفضل كرومبو

_________________
وإبقوا قابلونى فى الموضوعات التانيه
بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟ Files.php?file=korombo_992246880
بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟ 25z06c6
بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟ 2ibc7qa
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أحمد عادل
مشرف الأفلام
مشرف الأفلام
أحمد عادل

ذكر
برج العضو : العقرب
الرصيد الرصيد : 389
العمر : 38
العمل : لاعب كرة قدم
المزاج : انطوائى
الخبره الخبره : 08/02/2008
النقاط النقاط : 8511

بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟   بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟ Orange282009-09-12, 4:54 am

أرجوكم يا جماعه نحوا الخلافات الشخصيه خارج حدود المنتدى
(( اللهم اكفينى شر الغرور والمغرورين ))

_________________
بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟ YG019452
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
السيد فرغلى
كبير الأعضاء
كبير الأعضاء
السيد فرغلى

ذكر
برج العضو : العقرب
الرصيد الرصيد : 8341
العمر : 61
العمل : بالمعاش
المزاج : عالى
الخبره الخبره : 03/05/2008
النقاط النقاط : 13175

بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟   بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟ Orange282009-09-12, 6:00 am

المهم العطاء يا محاسب


شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية
وجزاك الله خيرا
_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مصطفى الشاعر
مشرف المنتديات الأدبيه
مشرف المنتديات الأدبيه
مصطفى الشاعر

ذكر
برج العضو : الثور
الرصيد الرصيد : 924
العمر : 31
الخبره الخبره : 12/04/2008
النقاط النقاط : 9015

بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟   بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟ Orange282009-10-07, 12:16 am


هنفضل كده كتير فى مشاكل انسو بقى ومفيش حد فينا زى التانى كل واحد له ميزه بتميزه اذا كان مواضيعه او ردوده المهم انى مننساش ابدأ ان احنا هنا فى الاول والاخر اخوات ومسلمين تقبلو مرورى مصطفى

_________________
اتقى الله حيثما كنت ومن يتقى الله يجعل له مخرجا ويرزقه من حيث لا بحتسب
مصـــــــــــــــــــــ الشاعر ـــــــــــــــــــــطفى


بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟ EBZ88814
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
top
فنان نشيط
فنان نشيط
top

انثى
برج العضو : السمك
الرصيد الرصيد : 207
العمر : 30
الخبره الخبره : 03/03/2008
النقاط النقاط : 8434

بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟   بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟ Orange282009-10-07, 1:13 am

thanx
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
بجد شكرا للادارة على عزلى من الاشراف ويارب يلقوا حد احق منى ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
عالم النجم أحمد فتحى :: منتديات الحوار العام :: منتدى سجل الأعضاء-
انتقل الى: