عالم النجم أحمد فتحى

عالم النجم أحمد فتحى

المنتدى الرسمى للمطرب المصرى أحمـد فتحـى
 
الرئيسيةالتسجيلبحـثقائمة الاعضاءدخول

شاطر | 
 

 صوره وتعليق

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
صدفه
شخصيه هامه
شخصيه هامه


انثى
برج العضو : السمك
الرصيد الرصيد : 1100
العمر : 28
العمل : آنسه
المزاج : عادي
الخبره الخبره : 09/05/2008
النقاط النقاط : 7267

مُساهمةموضوع: رد: صوره وتعليق   2009-06-17, 7:57 pm

شوفى يا هند كانوا دايما يقولوا مثل كدا زمان عمرى مافهمتوا
بس بعد ما شوفت الصور دى حسيت انى فهمت المثل
الصور دى شكلها كدا فى الصين صح
عموما المثل بيقول
كل شيلو يشبهلو
واحنا عارفين الصينيين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ريهام
شخصيه هامه
شخصيه هامه


انثى
برج العضو : الميزان
الرصيد الرصيد : 571
العمر : 31
العمل : طالبه
المزاج : الصداقات
الخبره الخبره : 16/09/2008
النقاط النقاط : 6501

مُساهمةموضوع: رد: صوره وتعليق   2009-06-17, 8:21 pm

ايه يا هند حكايتك مع المطاعم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
كلمه حلوه
فنان مبدع
فنان مبدع


انثى
برج العضو : السمك
الرصيد الرصيد : 466
العمر : 26
العمل : عمل الله
المزاج : مش قد كدا
الخبره الخبره : 15/01/2009
النقاط النقاط : 6284

مُساهمةموضوع: رد: صوره وتعليق   2009-06-18, 1:11 am

الشئ لزوم الشئ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمود محمد عبد العظيم
مشرف الرياضه
مشرف الرياضه


ذكر
برج العضو : الميزان
الرصيد الرصيد : 1000
العمر : 30
العمل : صيانة الكمبيوتر
المزاج : رومانسى
الخبره الخبره : 02/05/2008
النقاط النقاط : 7400

مُساهمةموضوع: رد: صوره وتعليق   2009-06-18, 5:33 am

ممكن يكون فى كده بس استحالة يكون فى مصر

موضوع وصور جميلة
وانتى بصراحة بتفتحى نفس الاعضاء للاكل

_________________
ان لم تكون من نصيبى فتكون طول العمر حبيبى
DEAD LOVE[img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
توته
شخصيه هامه
شخصيه هامه


انثى
برج العضو : الميزان
الرصيد الرصيد : 1661
العمر : 31
العمل : طالبه جامعيه
المزاج : رومانسى
الخبره الخبره : 08/02/2008
النقاط النقاط : 7637

مُساهمةموضوع: رد: صوره وتعليق   2009-06-18, 6:10 am

جرالك ايه يا هند وجعتى بطنى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
غاده المصرى
شخصيه هامه
شخصيه هامه


انثى
برج العضو : الثور
الرصيد الرصيد : 672
العمر : 26
الخبره الخبره : 08/02/2008
النقاط النقاط : 6886

مُساهمةموضوع: رد: صوره وتعليق   2009-06-18, 10:50 pm

منظر مالوش وصف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مدام ريم
مشرفة الأسره الصغيره
مشرفة الأسره الصغيره


انثى
برج العضو : السرطان
الرصيد الرصيد : 1430
العمر : 39
العمل : زوجه وأم
المزاج : مستقر
الخبره الخبره : 01/04/2008
النقاط النقاط : 7898

مُساهمةموضوع: رد: صوره وتعليق   2009-06-19, 4:35 am

لأ هما يا اما الناس دى جعانين قوى
يا اما نفسعهم حلوه قوى قوى

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سمر
مشرفة عامة على المنتديات
مشرفة عامة على المنتديات


انثى
برج العضو : الحمل
الرصيد الرصيد : 3249
العمر : 25
العمل : طالبه
المزاج : فوق العادى
الخبره الخبره : 08/02/2008
النقاط النقاط : 9195

مُساهمةموضوع: رد: صوره وتعليق   2009-06-20, 9:17 pm

للدرجادى المطعم ده مش عاوز الناس تخرج بالأكل اللى أكلوه

تقبلوا مرورى

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هند
فنان مبدع
فنان مبدع


انثى
برج العضو : الدلو
الرصيد الرصيد : 488
العمر : 31
العمل : فى البيت
المزاج : هاديه
الخبره الخبره : 17/03/2009
النقاط النقاط : 6313

مُساهمةموضوع: رد: صوره وتعليق   2009-06-27, 10:01 pm

صورة اليوم



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
كلمه حلوه
فنان مبدع
فنان مبدع


انثى
برج العضو : السمك
الرصيد الرصيد : 466
العمر : 26
العمل : عمل الله
المزاج : مش قد كدا
الخبره الخبره : 15/01/2009
النقاط النقاط : 6284

مُساهمةموضوع: رد: صوره وتعليق   2009-06-27, 11:55 pm

طيب وكدا ايه لازمة البناطيل دى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نهى عبدالباقى
شخصيه هامه
شخصيه هامه


انثى
برج العضو : القوس
الرصيد الرصيد : 721
العمر : 31
الخبره الخبره : 23/03/2008
النقاط النقاط : 6827

مُساهمةموضوع: رد: صوره وتعليق   2009-07-02, 11:42 pm

يمكن بيعملوا كدا علشان يعرفونا ان التيشيرت طويل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أميرة العذاب
شخصيه هامه
شخصيه هامه


انثى
برج العضو : الجدي
الرصيد الرصيد : 775
العمر : 25
العمل : بدرس
المزاج : رايقه
الخبره الخبره : 21/03/2008
النقاط النقاط : 6785

مُساهمةموضوع: رد: صوره وتعليق   2009-07-03, 5:39 pm

ده مرض نفسى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ياسمين عادل
شخصيه هامه
شخصيه هامه


انثى
برج العضو : الاسد
الرصيد الرصيد : 793
العمر : 27
العمل : فى سيبر
المزاج : عقلانى
الخبره الخبره : 08/02/2008
النقاط النقاط : 7099

مُساهمةموضوع: رد: صوره وتعليق   2009-07-04, 9:16 pm

الله يخرب بيوتهم فسدوا الشباب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سمر
مشرفة عامة على المنتديات
مشرفة عامة على المنتديات


انثى
برج العضو : الحمل
الرصيد الرصيد : 3249
العمر : 25
العمل : طالبه
المزاج : فوق العادى
الخبره الخبره : 08/02/2008
النقاط النقاط : 9195

مُساهمةموضوع: رد: صوره وتعليق   2009-07-05, 12:29 am

انتوا لسه شوفتوا حاجه

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمود محمد عبد العظيم
مشرف الرياضه
مشرف الرياضه


ذكر
برج العضو : الميزان
الرصيد الرصيد : 1000
العمر : 30
العمل : صيانة الكمبيوتر
المزاج : رومانسى
الخبره الخبره : 02/05/2008
النقاط النقاط : 7400

مُساهمةموضوع: رد: صوره وتعليق   2009-07-05, 12:34 am

الحمد لله على كل شىْ

_________________
ان لم تكون من نصيبى فتكون طول العمر حبيبى
DEAD LOVE[img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
top
فنان نشيط
فنان نشيط


انثى
برج العضو : السمك
الرصيد الرصيد : 207
العمر : 27
الخبره الخبره : 03/03/2008
النقاط النقاط : 6536

مُساهمةموضوع: رد: صوره وتعليق   2009-07-07, 1:29 am

بالزمه مش مكسوفين من الصور دى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
انسان اون لاين
فنان مبدع
فنان مبدع


ذكر
برج العضو : السمك
الرصيد الرصيد : 460
العمر : 28
العمل : طالب
المزاج : معلى الجمجمه
الخبره الخبره : 19/06/2008
النقاط النقاط : 6359

مُساهمةموضوع: رد: صوره وتعليق   2009-07-24, 7:01 am

ابا حاسب ياعم انت وهوه انا جاى انزل البنطلون وافرج عليكم كل الناس ههههههههههههههه

لسسسسسسسه كمان شوايه نزلوا كمان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://love5.roo7.biz
محمد الحاوى
مشرف سابق
مشرف سابق


ذكر
برج العضو : الدلو
الرصيد الرصيد : 7096
العمر : 23
العمل : طالب ثانوى
المزاج : متقلب
الخبره الخبره : 12/02/2009
النقاط النقاط : 12921

مُساهمةموضوع: رد: صوره وتعليق   2009-07-24, 4:22 pm

يا جماعه فى الاول والاخر

بردوه البنات السبب

لو البنات مشيت مستقيمه ولبست لبس حلو يرضى الله

هل الشباب كانو عملو كده ؟؟؟؟؟؟؟؟

طبعا لالالالالالالالالالالا

وطبعا مش البنات كلهم



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ريهام
شخصيه هامه
شخصيه هامه


انثى
برج العضو : الميزان
الرصيد الرصيد : 571
العمر : 31
العمل : طالبه
المزاج : الصداقات
الخبره الخبره : 16/09/2008
النقاط النقاط : 6501

مُساهمةموضوع: رد: صوره وتعليق   2009-07-29, 7:27 pm

ليه البنات السبب يا حاوى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أميرة العذاب
شخصيه هامه
شخصيه هامه


انثى
برج العضو : الجدي
الرصيد الرصيد : 775
العمر : 25
العمل : بدرس
المزاج : رايقه
الخبره الخبره : 21/03/2008
النقاط النقاط : 6785

مُساهمةموضوع: رد: صوره وتعليق   2009-07-31, 8:39 pm

صدقونى زى ماقولتلكم مرض نفسى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ياسمين عادل
شخصيه هامه
شخصيه هامه


انثى
برج العضو : الاسد
الرصيد الرصيد : 793
العمر : 27
العمل : فى سيبر
المزاج : عقلانى
الخبره الخبره : 08/02/2008
النقاط النقاط : 7099

مُساهمةموضوع: رد: صوره وتعليق   2009-07-31, 9:39 pm

هاتوا صوره جديده بقى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مروه حسن
فنان مميز
فنان مميز


انثى
برج العضو : الجوزاء
الرصيد الرصيد : 388
العمر : 27
العمل : طالبه
المزاج : الرومانسيه
الخبره الخبره : 16/09/2008
النقاط النقاط : 6318

مُساهمةموضوع: رد: صوره وتعليق   2009-07-31, 9:58 pm

فعلا عاوزين صوره تانيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مريم
شخصيه هامه
شخصيه هامه


انثى
برج العضو : الميزان
الرصيد الرصيد : 817
العمر : 27
العمل : منزلى
المزاج : مع نفسى
الخبره الخبره : 17/03/2008
النقاط النقاط : 6774

مُساهمةموضوع: رد: صوره وتعليق   2009-08-01, 6:28 am

الصوره توحى بالشذوذ وليعاذ بالله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
كرومبو
مشرف الأغانى
مشرف الأغانى


ذكر
برج العضو : الحمل
الرصيد الرصيد : 535
العمر : 36
العمل : عمل ربنا
المزاج : رومانسى
الخبره الخبره : 10/05/2009
النقاط النقاط : 6588

مُساهمةموضوع: رد: صوره وتعليق   2009-08-01, 7:26 pm

مش ممكن

_________________
وإبقوا قابلونى فى الموضوعات التانيه



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سمر
مشرفة عامة على المنتديات
مشرفة عامة على المنتديات


انثى
برج العضو : الحمل
الرصيد الرصيد : 3249
العمر : 25
العمل : طالبه
المزاج : فوق العادى
الخبره الخبره : 08/02/2008
النقاط النقاط : 9195

مُساهمةموضوع: رد: صوره وتعليق   2009-08-01, 9:10 pm

اللى بعده

هى فين هند

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
صوره وتعليق
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 3 من اصل 8انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
عالم النجم أحمد فتحى :: منتديات الحوار العام :: منتدى النقاش الحر-
انتقل الى: