عالم النجم أحمد فتحى

عالم النجم أحمد فتحى

المنتدى الرسمى للمطرب المصرى أحمـد فتحـى
 
الرئيسيةالتسجيلبحـثقائمة الاعضاءدخول

شاطر | 
 

 مـن أنـت ؟ من هاتين الشخصيتين ؟؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
سمر
مشرفة عامة على المنتديات
مشرفة عامة على المنتديات


انثى
برج العضو : الحمل
الرصيد الرصيد : 3249
العمر : 25
العمل : طالبه
المزاج : فوق العادى
الخبره الخبره : 08/02/2008
النقاط النقاط : 9195

مُساهمةموضوع: مـن أنـت ؟ من هاتين الشخصيتين ؟؟؟   2009-05-09, 10:53 pm


الانسان اجتماعي بطبعه 00 وهو جزء من منظومة هذا المجتمع 00 فالبشر
يتعارفون ويفترقون ثم يلتقون وبعدها يبتعدون 00 ومن ثم نقابل
اشخاص جدد وهكذا.



يختلف الناس في كيفية التعرف على شخص جديد 000 انسان جديد لا نعرف
عنه شيئا 000 ولكنه يبقى انسان 000 فكيف سنتعامل معه .




سؤالي هو : عندما تتعرف-ي على شخص لأول مره ماذا ستفعل-ي :

1 - تتعامل معه بحذر الى ان يثبت العكس ؟؟
2 - تمنحه ثقه في التعامل الى ان يثبت العكس ؟؟


_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mr.LoNeLy
مشرف كرسى الإعتراف
مشرف كرسى الإعتراف


ذكر
برج العضو : الاسد
الرصيد الرصيد : 298
العمر : 29
العمل : Satellite Engineer
المزاج : شاورمة _ فراخ
الخبره الخبره : 10/04/2009
النقاط النقاط : 6210

مُساهمةموضوع: رد: مـن أنـت ؟ من هاتين الشخصيتين ؟؟؟   2009-05-10, 12:03 am

مبدع كماعرفنكى وكما تعودنا منك ,,,

انا اطبق المثل المعروف : " سوء الظن عصمة "

وكما يقول المثل الشرقي: صاحب الذئاب بحيث يكون الفأس بيدك

ولا ني من الناس التي قد مر بأزمات بالسابق بسبب الثقة لكل شخص

فالان اختلف وضعي 180 درجة

وسأختار ان اتعامل معه بحذر حتى يثبت لي العكس ...

ولا تعليق اكثر ,,,

_________________


مين بيحب المنتدا !!!!؟؟؟؟





عندما كنت طفل علموني فى المدرسه
بأن (عنتر) عشق (عبله) عشقاً جنونيا
وان ( قيس ) تمنى ان يقبل جدار ( ليلى ) وكان مجنونا بها
وضربوني ضربا شنيعاً لاني لم احفظ قصيده غراميه لـ احمد شوقي
فعندما كبرت .. قالوا لاتعشق.. فالعشق خطر الاقتراب منه
بالله عليكم من المجنون (انا) ام (هم) ام (الحب) !!!؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مدام ريم
مشرفة الأسره الصغيره
مشرفة الأسره الصغيره


انثى
برج العضو : السرطان
الرصيد الرصيد : 1430
العمر : 39
العمل : زوجه وأم
المزاج : مستقر
الخبره الخبره : 01/04/2008
النقاط النقاط : 7898

مُساهمةموضوع: رد: مـن أنـت ؟ من هاتين الشخصيتين ؟؟؟   2009-05-10, 12:16 am

انا غصب عنى بتعامل مع الكل بحسن نيه

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
طول ما انت جنبى
فنان فعال
فنان فعال


ذكر
برج العضو : الميزان
الرصيد الرصيد : 184
العمر : 37
العمل : صاحب سيبر
المزاج : في الهرد
الخبره الخبره : 12/04/2009
النقاط النقاط : 5814

مُساهمةموضوع: رد: مـن أنـت ؟ من هاتين الشخصيتين ؟؟؟   2009-05-10, 12:36 am

انا بقي بتعامل مع الشخص الذي اعرفه لاول مرة بحذر شديد جدا لانني لا اعرف ايه اللي وراه لكني لو حسيت ان هو حسن النية مش هعرف هعمل معاه ايه وعلي فكرة موضوع هايل شكرا يا سمر علي الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
توته
شخصيه هامه
شخصيه هامه


انثى
برج العضو : الميزان
الرصيد الرصيد : 1661
العمر : 31
العمل : طالبه جامعيه
المزاج : رومانسى
الخبره الخبره : 08/02/2008
النقاط النقاط : 7637

مُساهمةموضوع: رد: مـن أنـت ؟ من هاتين الشخصيتين ؟؟؟   2009-05-10, 1:16 am

عيشوا الحيا ببساطه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
خارج عن القانون
موقوف لمخالفته شروط المنتدى
موقوف لمخالفته شروط المنتدى


ذكر
برج العضو : الميزان
الرصيد الرصيد : 221
العمر : 8
العمل : لااعمل
المزاج : رايق
الخبره الخبره : 28/03/2009
النقاط النقاط : 5868

مُساهمةموضوع: رد: مـن أنـت ؟ من هاتين الشخصيتين ؟؟؟   2009-05-10, 1:43 am

انا بقى بتعامل مع اى حد بالج ............................ علشان الضرب بيجيب نتيجة

وانت عامل اية دلوقت هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
magic princess
شخصيه هامه
شخصيه هامه


انثى
برج العضو : القوس
الرصيد الرصيد : 1256
العمر : 28
العمل : -
المزاج : تمام
الخبره الخبره : 18/04/2009
النقاط النقاط : 7672

مُساهمةموضوع: رد: مـن أنـت ؟ من هاتين الشخصيتين ؟؟؟   2009-05-10, 6:26 am

موضوعك حلو اوي سمر
بس انا بتعامل مع اي حد بطبيعتي
ومش بفترض سوء نية من اللي قدامي خالص
والحمد لله مش قابلت اللي يثبت عكس كده وكله كان في حسن ظني
ومش عايزة اقابلهم
وموضوع يستحق التقيم ياسمسة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
السيد فرغلى
كبير الأعضاء
كبير الأعضاء


ذكر
برج العضو : العقرب
الرصيد الرصيد : 8341
العمر : 59
العمل : بالمعاش
المزاج : عالى
الخبره الخبره : 03/05/2008
النقاط النقاط : 11277

مُساهمةموضوع: رد: مـن أنـت ؟ من هاتين الشخصيتين ؟؟؟   2009-05-10, 7:34 pm

اتعامل مع اى شخص بانة كويس الى ان يثبت هو عكس ذلك



شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
مـن أنـت ؟ من هاتين الشخصيتين ؟؟؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
عالم النجم أحمد فتحى :: منتديات الحوار العام :: منتدى النقاش الحر-
انتقل الى: