عالم النجم أحمد فتحى

عالم النجم أحمد فتحى

المنتدى الرسمى للمطرب المصرى أحمـد فتحـى
 
الرئيسيةالتسجيلبحـثقائمة الاعضاءدخول

شاطر | 
 

 هل ندمت يوما على صراحتك مع شخص ما؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
غاده المصرى
شخصيه هامه
شخصيه هامه


انثى
برج العضو : الثور
الرصيد الرصيد : 672
العمر : 26
الخبره الخبره : 08/02/2008
النقاط النقاط : 6886

مُساهمةموضوع: هل ندمت يوما على صراحتك مع شخص ما؟؟   2009-03-28, 8:28 pm


هل ندمت يوما على صراحتك مع شخص ما ؟



الصراحة أساس لنجاح علاقاتنا مع الأخرين . الحياة الزوجيه , الصداقه , التعاملات المادية و غيرها من أمور

الحياة تقوم على الصراحة لكي تستمر بنجاح .

برأيك هل تحتمل كلمة الصراحة أكثر من معنى ؟ ما مفهومها الحقيقي بنظرك ؟

إلى أي مدى تكون الصراحة مجديه و مفيده؟

هل للصراحة سلبيات ؟ ما هي ؟

هل تخافي أو تتجنبي مصارحة الأخرين بحقائقهم ؟

هل ندمتي يوما ما على صراحتك مع شخص ما و تمنيت لو أنك لم تكن صريحا معه؟

ما موقفك من شخص صارحته بحقيقة ما غضب منك و أنهال عليك بما لا يرضيك ؟

برأيك هل هناك فرق بين الصراحة , الوقاحة و الجراءة بالحديث ؟ أرجو التوضيح .

هل ببعض الوسائل الدبلوماسية لمصارحة الأخرين دون المساس بمشاعرهم.

كم يشرفني مروركم على موضوعي و إجابتي بصراحة متناهية


عجبني المووضوع ونقلته لكم اتمنى الصراحه بالردود هالله هالله فيها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
قيصر روما
مشرف سابق
مشرف سابق


ذكر
برج العضو : الثور
الرصيد الرصيد : 1788
العمر : 22
العمل : قيصر روما
المزاج : غاوى كورة
الخبره الخبره : 15/02/2009
النقاط النقاط : 7345

مُساهمةموضوع: رد: هل ندمت يوما على صراحتك مع شخص ما؟؟   2009-03-28, 8:35 pm

انا عن نفسى بحب الصراحة بس احيانا الصراحة بتكون وقاحة

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
كلمه حلوه
فنان مبدع
فنان مبدع


انثى
برج العضو : السمك
الرصيد الرصيد : 466
العمر : 26
العمل : عمل الله
المزاج : مش قد كدا
الخبره الخبره : 15/01/2009
النقاط النقاط : 6284

مُساهمةموضوع: رد: هل ندمت يوما على صراحتك مع شخص ما؟؟   2009-03-28, 9:24 pm

واللهى صراحتى وقعتنى مع ناس كتيييييييييييييييييييييييييير
وندمت كتييييييييييييييييييييييييييييير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمدعبد السلام رزق
نائب المدير العام
نائب المدير العام


ذكر
برج العضو : الثور
الرصيد الرصيد : 7873
العمر : 40
العمل : موظف ..وصاحب مكتب لخدمة الكمبيوتر والانتر نت
المزاج : خدمة المنتدى
الخبره الخبره : 08/02/2009
النقاط النقاط : 13474

مُساهمةموضوع: رد: هل ندمت يوما على صراحتك مع شخص ما؟؟   2009-03-29, 12:39 am

والله انا صريح ولو كل الناس تزعل واللى يزعل من الصرحة برحتة

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نهى عبدالباقى
شخصيه هامه
شخصيه هامه


انثى
برج العضو : القوس
الرصيد الرصيد : 721
العمر : 31
الخبره الخبره : 23/03/2008
النقاط النقاط : 6827

مُساهمةموضوع: رد: هل ندمت يوما على صراحتك مع شخص ما؟؟   2009-03-29, 12:40 am

وانا زيك يا محمد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شئ غريب
شخصيه هامه
شخصيه هامه


ذكر
برج العضو : الثور
الرصيد الرصيد : 2339
العمر : 36
العمل : فى مجال الفن
المزاج : متكلف
الخبره الخبره : 08/03/2009
النقاط النقاط : 8292

مُساهمةموضوع: رد: هل ندمت يوما على صراحتك مع شخص ما؟؟   2009-03-29, 2:56 am

شكرا على المجهود الرائع وفى انتظار الافضل كما تعودنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
قيصر روما
مشرف سابق
مشرف سابق


ذكر
برج العضو : الثور
الرصيد الرصيد : 1788
العمر : 22
العمل : قيصر روما
المزاج : غاوى كورة
الخبره الخبره : 15/02/2009
النقاط النقاط : 7345

مُساهمةموضوع: رد: هل ندمت يوما على صراحتك مع شخص ما؟؟   2009-03-29, 4:37 am

ايه يا صقر انت كل حاجة عندك شكرا ولا ايه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
برنس الليالى
شخصيه هامه
شخصيه هامه


ذكر
برج العضو : القوس
الرصيد الرصيد : 1023
العمر : 28
العمل : كبر دماغك
المزاج : حب الرسول
الخبره الخبره : 13/02/2009
النقاط النقاط : 6609

مُساهمةموضوع: رد: هل ندمت يوما على صراحتك مع شخص ما؟؟   2009-03-29, 5:14 pm

ندمت كتير قوى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
قيصر روما
مشرف سابق
مشرف سابق


ذكر
برج العضو : الثور
الرصيد الرصيد : 1788
العمر : 22
العمل : قيصر روما
المزاج : غاوى كورة
الخبره الخبره : 15/02/2009
النقاط النقاط : 7345

مُساهمةموضوع: رد: هل ندمت يوما على صراحتك مع شخص ما؟؟   2009-03-29, 10:00 pm

وياريت الندم يفيد

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
خارج عن القانون
موقوف لمخالفته شروط المنتدى
موقوف لمخالفته شروط المنتدى


ذكر
برج العضو : الميزان
الرصيد الرصيد : 221
العمر : 8
العمل : لااعمل
المزاج : رايق
الخبره الخبره : 28/03/2009
النقاط النقاط : 5868

مُساهمةموضوع: رد: هل ندمت يوما على صراحتك مع شخص ما؟؟   2009-03-30, 4:54 am

المثل الشعبى بيقول الصراحه راااااااااااااااااااااحه وطبعا اشك ان اى حد يقول انه صريح هوه فعلا كده ولكن هوه بيشتغلنا وبيكدب لان الصرايح مقلش انا صرايح زى الكداب مقلش انه كداب وانا عن نفسى عمرى ما فكرت لا اقول الحق ولو كل الناس تزعل علشان كده اغلب المنافقين بيكرهونى وبصراحه الناس اللى ردت على الموضوع حاجة تحزن بيعلقوا على بعض ههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
قيصر روما
مشرف سابق
مشرف سابق


ذكر
برج العضو : الثور
الرصيد الرصيد : 1788
العمر : 22
العمل : قيصر روما
المزاج : غاوى كورة
الخبره الخبره : 15/02/2009
النقاط النقاط : 7345

مُساهمةموضوع: رد: هل ندمت يوما على صراحتك مع شخص ما؟؟   2009-03-30, 5:22 am

لا انا صريح وباقولها باعلى صوتى واحنا هنا مش بنعلق على بعض احنا بنتناقش ///// بس بصراحة

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
السيد فرغلى
كبير الأعضاء
كبير الأعضاء


ذكر
برج العضو : العقرب
الرصيد الرصيد : 8341
العمر : 59
العمل : بالمعاش
المزاج : عالى
الخبره الخبره : 03/05/2008
النقاط النقاط : 11277

مُساهمةموضوع: رد: هل ندمت يوما على صراحتك مع شخص ما؟؟   2009-05-11, 11:07 pm

الصراحة هى الصدق



شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
طول ما انت جنبى
فنان فعال
فنان فعال


ذكر
برج العضو : الميزان
الرصيد الرصيد : 184
العمر : 37
العمل : صاحب سيبر
المزاج : في الهرد
الخبره الخبره : 12/04/2009
النقاط النقاط : 5814

مُساهمةموضوع: رد: هل ندمت يوما على صراحتك مع شخص ما؟؟   2009-05-12, 12:50 am

كن صريحا مع كل الناس وتكلم بحق ولا تخف من احد يحببك الله ويفتح لك في دنياك واخرتك
وشكرا علي الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمدثروت
فنان جديد
فنان جديد


ذكر
برج العضو : الميزان
الرصيد الرصيد : 82
العمر : 26
العمل : طالب جامعى
المزاج : متقلب
الخبره الخبره : 15/03/2009
النقاط النقاط : 5730

مُساهمةموضوع: رد: هل ندمت يوما على صراحتك مع شخص ما؟؟   2009-05-13, 3:12 pm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
هل ندمت يوما على صراحتك مع شخص ما؟؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
عالم النجم أحمد فتحى :: منتديات الحوار العام :: منتدى النقاش الحر-
انتقل الى: