عالم النجم أحمد فتحى

عالم النجم أحمد فتحى

المنتدى الرسمى للمطرب المصرى أحمـد فتحـى
 
الرئيسيةالتسجيلبحـثقائمة الاعضاءدخول

شاطر | 
 

 لكى تحصلى على زواج ناجح؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
محمدعبد السلام رزق
نائب المدير العام
نائب المدير العام


ذكر
برج العضو : الثور
الرصيد الرصيد : 7873
العمر : 40
العمل : موظف ..وصاحب مكتب لخدمة الكمبيوتر والانتر نت
المزاج : خدمة المنتدى
الخبره الخبره : 08/02/2009
النقاط النقاط : 13460

مُساهمةموضوع: لكى تحصلى على زواج ناجح؟؟   2009-02-19, 9:49 pm

هل موجود مقاييس لكى تحصلى زوج ويكون الزوج ناجح اكيد alien ؟؟تحديد الموصفات المطلوبة فى شريك العمروعدم التنازل عن رغباتنا والتمسك بها وعدم الانصات لمن يرى ضرورة التغاضى بسبب مشاكل العنوسة للبنات cheers وتاخر الزوج للرجال Arrow مفروض التوافق بين الشخصيتان والتوازن فى الاختيار بين العقل والقلب فا كثير ما نسمع فتاة queen تقول انا بحبة رغم عيوبة ومحدش لة دعوة دى حياتى وانا حرة فيها ومع الوقت تظهر المشاكل Evil or Very Mad فى التعامل ولا تستطيع العاطفة ولا الحب التغلب عليها فا الشخص المناسب هو الذى يحقق طموح الاخر وبالتالى يتولد الاعجاب sunny الذى يتطور الى حب التكافؤ فى البعد الاجتماعى والاخلاقى والمادى والثقافى bounce طبعا عدم التركيز على البعد المادى شوية فقط وكذلك التوافق الاسرى فا الزوج ارتباط ليس بين شخصين لكن دة اسرتين او عائلتين مثلم يقول المثل الشعبى farao (ان صح النسب بقى اهل) وقبل الارتباط يجب الاتفاق على بعض الشروط بين الزوج والزوجة santa عدم تدخل الاهل فى اى مشكلة بينهم لكى لا تتفقم الامور وعدم تدخل الاهل فى شئون الاسرة الصغيرة Like a Star @ heaven والمصارحة بين الاثنين اكيد فى كل شئ حتى الامرض الورثية اما المصارحة فى الموضوع العاطفى قبل معرفتهم ببعض jocolor يعتبر مصارحة سازجة فهى امر غير مرغوب فيى لانها تثير غيرة احد الاطرف من الاخر وشكوكة pig والطبيعى انها لا تؤاثر على مستقبل الاسرة بااعبارها ماضى وانقضى Arrow لو كل واحد او وحدة فكرة با لعقل تكون الحياة قمة من السعادة الزوجية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نور
فنان مبدع
فنان مبدع


انثى
برج العضو : السرطان
الرصيد الرصيد : 466
العمر : 26
العمل : طالبه
المزاج : هادئ
الخبره الخبره : 24/05/2008
النقاط النقاط : 6570

مُساهمةموضوع: رد: لكى تحصلى على زواج ناجح؟؟   2009-02-23, 12:28 am

افضل موضوع لهذا الشهر فى وجهة نظرى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد الحاوى
مشرف سابق
مشرف سابق


ذكر
برج العضو : الدلو
الرصيد الرصيد : 7096
العمر : 23
العمل : طالب ثانوى
المزاج : متقلب
الخبره الخبره : 12/02/2009
النقاط النقاط : 12907

مُساهمةموضوع: رد: لكى تحصلى على زواج ناجح؟؟   2009-02-23, 2:10 am

شكرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مريم
شخصيه هامه
شخصيه هامه


انثى
برج العضو : الميزان
الرصيد الرصيد : 817
العمر : 27
العمل : منزلى
المزاج : مع نفسى
الخبره الخبره : 17/03/2008
النقاط النقاط : 6760

مُساهمةموضوع: رد: لكى تحصلى على زواج ناجح؟؟   2009-03-15, 12:12 am

انا فعلا كنت محتاجه اقرى موضوع زى ده
بس كنت محتاجه انك تشمل نقاط اكتر من كدا كمان
شكرا لك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
إيناس الطحاوى
مشرفة النجم أحمد فتحى
مشرفة النجم أحمد فتحى


انثى
برج العضو : الحمل
الرصيد الرصيد : 1137
العمر : 30
الخبره الخبره : 08/02/2008
النقاط النقاط : 7045

مُساهمةموضوع: رد: لكى تحصلى على زواج ناجح؟؟   2009-03-15, 12:15 am

انت كنت فين من زمان يا محمد بمواضيعك الممتاذه دى
شكرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمدعبد السلام رزق
نائب المدير العام
نائب المدير العام


ذكر
برج العضو : الثور
الرصيد الرصيد : 7873
العمر : 40
العمل : موظف ..وصاحب مكتب لخدمة الكمبيوتر والانتر نت
المزاج : خدمة المنتدى
الخبره الخبره : 08/02/2009
النقاط النقاط : 13460

مُساهمةموضوع: رد: لكى تحصلى على زواج ناجح؟؟   2009-03-15, 2:36 am

ربنا يخليكى يا ايناس وانا موجود وتحت امركم فى كل موضوعاتى وفى اى منقاشات

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد الحاوى
مشرف سابق
مشرف سابق


ذكر
برج العضو : الدلو
الرصيد الرصيد : 7096
العمر : 23
العمل : طالب ثانوى
المزاج : متقلب
الخبره الخبره : 12/02/2009
النقاط النقاط : 12907

مُساهمةموضوع: رد: لكى تحصلى على زواج ناجح؟؟   2009-03-15, 2:47 am

شكرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حسام احمد
فنان جديد
فنان جديد


ذكر
برج العضو : العذراء
الرصيد الرصيد : 37
العمر : 24
العمل : طالب
المزاج : عادى
الخبره الخبره : 15/03/2009
النقاط النقاط : 5656

مُساهمةموضوع: رد: لكى تحصلى على زواج ناجح؟؟   2009-03-15, 4:06 am

نكون بنحب بعض دى اهم حاجة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ياسمين عادل
شخصيه هامه
شخصيه هامه


انثى
برج العضو : الاسد
الرصيد الرصيد : 793
العمر : 27
العمل : فى سيبر
المزاج : عقلانى
الخبره الخبره : 08/02/2008
النقاط النقاط : 7085

مُساهمةموضوع: رد: لكى تحصلى على زواج ناجح؟؟   2009-03-15, 7:07 am

يا مرحب بيك يا حسام فى منــتدانا
وانا مبسوطه قوى لأنى شايفه اعضاء جدد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شئ غريب
شخصيه هامه
شخصيه هامه


ذكر
برج العضو : الثور
الرصيد الرصيد : 2339
العمر : 36
العمل : فى مجال الفن
المزاج : متكلف
الخبره الخبره : 08/03/2009
النقاط النقاط : 8278

مُساهمةموضوع: رد: لكى تحصلى على زواج ناجح؟؟   2009-03-15, 7:52 pm

اى ياعم الموضوع الحديد شكرا يا محمد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عادل عمر
فنان جديد
فنان جديد


ذكر
برج العضو : القوس
الرصيد الرصيد : 29
العمر : 24
العمل : طالب
المزاج : كويس
الخبره الخبره : 15/03/2009
النقاط النقاط : 5650

مُساهمةموضوع: رد: لكى تحصلى على زواج ناجح؟؟   2009-03-16, 1:40 am

والله كلامك كويس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
يحيى الذكى
فنان جديد
فنان جديد


ذكر
برج العضو : القوس
الرصيد الرصيد : 63
العمر : 39
العمل : مهندس زراعى
المزاج : كويس
الخبره الخبره : 15/03/2009
النقاط النقاط : 5684

مُساهمةموضوع: رد: لكى تحصلى على زواج ناجح؟؟   2009-03-16, 1:59 am

اكيد لازم يكون فية حب ولو فية حب كل شئ ممكن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمدعبد السلام رزق
نائب المدير العام
نائب المدير العام


ذكر
برج العضو : الثور
الرصيد الرصيد : 7873
العمر : 40
العمل : موظف ..وصاحب مكتب لخدمة الكمبيوتر والانتر نت
المزاج : خدمة المنتدى
الخبره الخبره : 08/02/2009
النقاط النقاط : 13460

مُساهمةموضوع: رد: لكى تحصلى على زواج ناجح؟؟   2009-03-17, 3:12 pm

فعلا لازم يكون فى حب يا اخ يحيى لاكن الحب مش كل شئ

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مايسة
فنان فعال
فنان فعال


انثى
برج العضو : العقرب
الرصيد الرصيد : 136
العمر : 30
العمل : طالبة
المزاج : متقلب
الخبره الخبره : 21/01/2009
النقاط النقاط : 5864

مُساهمةموضوع: رد: لكى تحصلى على زواج ناجح؟؟   2009-03-17, 3:57 pm

لا يامحمد الحب كل شئ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
يحيى الذكى
فنان جديد
فنان جديد


ذكر
برج العضو : القوس
الرصيد الرصيد : 63
العمر : 39
العمل : مهندس زراعى
المزاج : كويس
الخبره الخبره : 15/03/2009
النقاط النقاط : 5684

مُساهمةموضوع: رد: لكى تحصلى على زواج ناجح؟؟   2009-03-30, 10:29 pm

طبيعى الواحد لازم يفكر 10000000000 مرة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
قيصر روما
مشرف سابق
مشرف سابق


ذكر
برج العضو : الثور
الرصيد الرصيد : 1788
العمر : 22
العمل : قيصر روما
المزاج : غاوى كورة
الخبره الخبره : 15/02/2009
النقاط النقاط : 7331

مُساهمةموضوع: رد: لكى تحصلى على زواج ناجح؟؟   2009-03-31, 8:22 pm

لا الحب مش كل شىء علشان الزواج

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
teroo
مشرف سابق
مشرف سابق


ذكر
برج العضو : الجدي
الرصيد الرصيد : 524
العمر : 24
العمل : dj player
المزاج : kolo fe el keletsh
الخبره الخبره : 17/01/2009
النقاط النقاط : 6653

مُساهمةموضوع: رد: لكى تحصلى على زواج ناجح؟؟   2009-04-04, 4:14 am

thankssssssssssssssssssssssssssssssss
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمدعبد السلام رزق
نائب المدير العام
نائب المدير العام


ذكر
برج العضو : الثور
الرصيد الرصيد : 7873
العمر : 40
العمل : موظف ..وصاحب مكتب لخدمة الكمبيوتر والانتر نت
المزاج : خدمة المنتدى
الخبره الخبره : 08/02/2009
النقاط النقاط : 13460

مُساهمةموضوع: رد: لكى تحصلى على زواج ناجح؟؟   2009-04-05, 2:55 pm

يا تيرو بالعربى علشان الناس تفهمك وانا والاعضاء عارفين انك بتقول ثانك يو طب وبعدين

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابو وديع
فنان مميز
فنان مميز


ذكر
برج العضو : السرطان
الرصيد الرصيد : 320
العمر : 24
العمل : طالب
المزاج : كرة قدم
الخبره الخبره : 01/04/2009
النقاط النقاط : 5990

مُساهمةموضوع: رد: لكى تحصلى على زواج ناجح؟؟   2009-04-06, 5:51 pm

شكرا على الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمدعبد السلام رزق
نائب المدير العام
نائب المدير العام


ذكر
برج العضو : الثور
الرصيد الرصيد : 7873
العمر : 40
العمل : موظف ..وصاحب مكتب لخدمة الكمبيوتر والانتر نت
المزاج : خدمة المنتدى
الخبره الخبره : 08/02/2009
النقاط النقاط : 13460

مُساهمةموضوع: رد: لكى تحصلى على زواج ناجح؟؟   2009-04-06, 9:15 pm

شكرا على كلامك يا وديع

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
قيصر روما
مشرف سابق
مشرف سابق


ذكر
برج العضو : الثور
الرصيد الرصيد : 1788
العمر : 22
العمل : قيصر روما
المزاج : غاوى كورة
الخبره الخبره : 15/02/2009
النقاط النقاط : 7331

مُساهمةموضوع: رد: لكى تحصلى على زواج ناجح؟؟   2009-04-08, 6:07 pm

mersiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمدعبد السلام رزق
نائب المدير العام
نائب المدير العام


ذكر
برج العضو : الثور
الرصيد الرصيد : 7873
العمر : 40
العمل : موظف ..وصاحب مكتب لخدمة الكمبيوتر والانتر نت
المزاج : خدمة المنتدى
الخبره الخبره : 08/02/2009
النقاط النقاط : 13460

مُساهمةموضوع: رد: لكى تحصلى على زواج ناجح؟؟   2009-04-09, 12:38 am

هو تيرو هد عليك ولا اية

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمدعبد السلام رزق
نائب المدير العام
نائب المدير العام


ذكر
برج العضو : الثور
الرصيد الرصيد : 7873
العمر : 40
العمل : موظف ..وصاحب مكتب لخدمة الكمبيوتر والانتر نت
المزاج : خدمة المنتدى
الخبره الخبره : 08/02/2009
النقاط النقاط : 13460

مُساهمةموضوع: رد: لكى تحصلى على زواج ناجح؟؟   2009-04-09, 11:31 pm

فين الاعضاء يا جماعة

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
قيصر روما
مشرف سابق
مشرف سابق


ذكر
برج العضو : الثور
الرصيد الرصيد : 1788
العمر : 22
العمل : قيصر روما
المزاج : غاوى كورة
الخبره الخبره : 15/02/2009
النقاط النقاط : 7331

مُساهمةموضوع: رد: لكى تحصلى على زواج ناجح؟؟   2009-04-10, 8:14 pm

والله كل شىء قسمة ونصيب
وشكر يا استاذ محمد على الموضوع الجميل

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمدعبد السلام رزق
نائب المدير العام
نائب المدير العام


ذكر
برج العضو : الثور
الرصيد الرصيد : 7873
العمر : 40
العمل : موظف ..وصاحب مكتب لخدمة الكمبيوتر والانتر نت
المزاج : خدمة المنتدى
الخبره الخبره : 08/02/2009
النقاط النقاط : 13460

مُساهمةموضوع: رد: لكى تحصلى على زواج ناجح؟؟   2009-04-10, 8:23 pm

قسمة ونصيب ماشى مش مختلف معاك
لكن لازم يكون فية موصفات خاصة

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
لكى تحصلى على زواج ناجح؟؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
عالم النجم أحمد فتحى :: المنتديات العاطفيه :: ملتقى العشاق-
انتقل الى: